Specifiek voor ondernemers werk ik met de KMO-portefeuille waardoor je investering in een traject voor 30% kan gesubsidieerd worden door de Vlaamse overheid. Ik werk hiervoor samen met Tryangle bvba. Zij werken met bedrijven aan het welzijn en werkgeluk van werknemers.

Annelies Minimaliseert® richt zich vooral naar ondernemers, vrouwen in topfuncties en vrouwen van zelfstandigen die het gevoel hebben dat hun huis te vol staat en niet meer tot rust kunnen komen in hun eigen huis.

Ben jij zo iemand en wil je eindelijk verandering in je huis en leven, dan zijn er twee VIP-organisatietrajecten (en een uitbreiding) die Annelies Minimaliseert® aanbiedt. Afhankelijk van de omvang van hetgeen jij wil, leer je  – op jouw maat – hoe je jouw woonst duurzaam (blijvend) kan opruimen of hoe je een betere balans in je huishouden en agenda kan krijgen. Zo kan je na het uitvoeren van jouw verantwoordelijkheden in een topfunctie of eigen bedrijf weer tot rust komen in je eigen huis. 

Ik ga persoonlijk met jou aan de slag om voor een transformatie in je huis én je leven te zorgen. Niet alleen aan de hand van strategieën, advies en tips voor het opruimen van spullen, organiseren van administratie en het beheersen van tijd, maar vooral door samen met jou de handen uit de mouwen te steken. Een proper en opgeruimd huis brengt meer orde en rust. Die rust zorgt voor een betere balans tussen werken en privé. Dat evenwicht leidt dan weer tot een beter welzijn op het werk waardoor jouw werknemers op hun beurt liever in jouw bedrijf werken.

Jouw investering is dankzij de tussenkomst van de KMO-portefeuille € 4 200, exclusief 21% btw, voor 10 dagen samen aan de slag in jouw huis en/of bedrijf. Uiteraard is een opruimdag vermoeiender dan je denkt, dus het aantal uren dat we effectief aan de slag zijn varieert van 4u tot 6u. Zonder tussenkomst van de KMO-portefeuille betaal je voor dit traject € 7 000.

Als er tijdens het kennismakingsgesprek ter plaatse de inschatting wordt gemaakt dat 10 dagen te veel is voor het doel dat jij voor ogen hebt, kan je intekenen om 5 dagen samen aan de slag te gaan met jouw spullen, administratie en/of agendabeheer. Met tussenkomst van de KMO-portefeuille betaal je hiervoor € 3 000, exclusief 21% btw.

In beide VIP-organisatietrajecten zitten álle vervoerskosten (m.u.v. trajecten in Oost- en West-Vlaanderen), een gesigneerd exemplaar van het meest concrete opruimboek ‘Opruimen maakt gelukkig! Handige stappenplannen van A tot Z.’, álle benodigde kleine organizingmaterialen, een persoonlijk stappenplan en opvolging van jouw bijkomende vragen binnen de 48u.

Meer uitleg over de verschillen tussen de trajecten, geef ik je graag tijdens een kennismakingsgesprek ter plaatse.